torsdag 22 december 2011

Är inte det ditt ex?

Så sjukt trött på att se min killes jäkla ex kommentera och likea hans statusar på Facebook. Så nu blockade jag några av dem! Bieffekten blir ju att de inte kan se mig heller och att det verkar som att vi gjort slut... Men just nu känns det bra! Dock att jag just upptäckte att det fortfarande står att fyra personer gillat en status, men när jag klickar ser jag bara en person = jag kan ganska lätt själv räkna ut vilka som klickat där.

GAAAAAAAAH.

Synd att alla mina relationer slutat i hat. Annars hade jag ju definitivt kontrat på något sätt. Men nu är den enda jag legat med på min vänlista den jag glömde mitt halsband hos för några år sedan. Och han var så o-på att jag fortfarande inte fått tillbaka det.

2 kommentarer:

B sa...

HAHA, mitt ex nya kristna flickvän gjorde samma med mig, dvs hon blockade mig för att slippa se mig. Detta höll i cirka en månad. Sen blev hon för jävla nyfiken och un-blockade mig igen. LOL

Myror och mjölk sa...

så himla enkelt det är att avsky den kristna! och lola. hon gör bort sig cirka hela tiden.

(ignorerar att jag gjorde likadant i just detta fall då.)