lördag 9 maj 2015

Orolig

Usch, i måndags blev jag utskälld av min chef. Sedan kände jag mig så tillplattad att jag inte kom mig för att nämna att jag skulle vara ledig resten av veckan när vi sa hej då. Semestern har ägnats åt att fundera kring vilka hemskheter som kommer möta mig när jag är tillbaka på måndag. Jag har till exempel en kollega som alltid passar på att gå igenom min sajt när jag är sjuk, och så mejlar hon sura klagomål och förslag på saker för mig att ta tag i.

Jag skriver från telefonen nu och hoppas verkligen att det går att klistra in bilder på något bra sätt. För den här bilden talade till hela fucking mig när jag såg den i går.

2 kommentarer:

amanda sa...

Men FY så fruktansvärt!!! Det är verkligen bland det värsta som finns, att bli utskälld av en chef. Usch får ont i magen när jag läser om det. Men förmodligen är det glömt när du kommer tillbaka, min erfarenhet säger att busy chefspersoner släpper sånt efter fem minuter (men jag vet också att det är mycket svårt att intala sig själv det). HUGS!

Myror och mjölk sa...

TACK! Din kommentar hjälpte mig - förmodligen går min chef *inte* runt och grubblar över vilken idiot jag är och vad hen ska göra åt saken. I dag var helt okej!