fredag 3 december 2010

Lägenhet

Den här veckan har jag slutat praktisera på en webbtevehemsida och börjat jobba som m4rknadsassistent i stället. Detta är så jävla avancerat. Cirka tusen olika uppgifter och program att hålla reda på. Hittills är jag bäst på Episerver och sämst på SAP.jävla rädd att detta ska gå åt helvete, för det känns för bra för att vara sant.

Mitt första intryck var nog däremot inte så bra. Från deras sida alltså. Jag började jobba dagen efter att jag fick veta att jag fått jobbet, och hela helgen innan hade jag hånglat med en sjukt sjuk kille. För varför inte lite ledighet från obetald praktik och skola liksom? Men nu har jag i stället fått jobba mig igenom knivig hals, snorfyllt huvud och feber. Första timmarna sprang jag till toaletten hela tiden, men efter ett tag resignerade jag och snöt mig framför alla på arbetsplatsen. Äckel.

Behöver verkligen en lägenhet nu. En som inte kräver högskolepoäng. Om någon vet så please kommentera eller mejla på:


2 kommentarer:

Anna (Hundidioten) sa...

d jag blir för din skull:D Grattis! Synd att du inte behövde en lägenhet för två veckor sedan, syrran skulle hyra ut sin men den gick åt snabbt. Vi måste ses snart och dricka oanständigt mycket vin! Puss puss

Myror och mjölk sa...

hugs and kissis!!!! jag kan anytime, anyday, anyway.

p.s. sjukt synd ang lägenheten, ja!funk!