söndag 26 juni 2011

*Fortfarande i chocktillstånd*

Jag hoppas att mina kompisar fortfarande går in här och läser ibland, för jag orkar nästan inte berätta om det här för dem.

Jag älskade Martin så mycket. Har aldrig varit så kär. För några veckor sedan gick vi på Debaser hand i hand och träffade Sara och Amanda och jag kände: han är så himla kär i mig. Och jag i honom. Han kände också så.

På midsommar träffade han min familj för första gången. Det var en väldigt stor grej för både mig och mina föräldrar. Mamma var jättenervös och köpte nya glas och blommor så att hon inte skulle behöva skämmas.

Och de kom bra överens. Första kvällen drack vi vin och spelade TP hela natten. Jag tyckte om honom ännu mer när jag påmindes om hur smart han är.

Sedan råkade jag se ett sms som gjorde mig misstänksam. Och för att sammanfatta: han har knullat någon annan. I en månad. Så fort vi kom hem i går behövde han "lämna sin väska" hemma hos sig, och då hörde han av sig till henne. I morse, efter att jag fått veta, fick jag tag i hans mobil. Han brottade ned mig på golvet och vi slogs om den. Jag vann. Låste in mig på toaletten och läste att hon saknade honom, tyckte om honom och "all kärlek". Hon verkade tycka att det var spännande att han hade en flickvän. Och han med.

Har fortfarande inte smält det här. Alltså, vi var så kära. Det var VI. Jag kan inte förstå att någon jag trodde jag kände så väl kunde göra så. Mamma: "Men han var så rar och verkade så mån om dig". JA. Jag har aldrig förut upplevt någon som vill smeka och pussa och vara lika nära som han. Men kids, det betyder ingenting.

I morgon på jobbet kommer alla att undra hur det gick på den stora dagen när mina föräldrar skulle träffa honom. Antingen så kommer jag störtgrina eller så kommer jag inte vara där. Men den här gången får inte bli som den med Peter. Jag får inte höra av mig eller snoka och läsa mig illamående på hans Facebook.

Allt jag tänker just nu, mellan ångestattackerna när jag ser dem tillsammans i mitt huvud, är:

JAG BORDE HA KNULLAT HAN FRÅN I VÅRAS!!!!!!


8 kommentarer:

Anonym sa...

JA, det borde du ha gjort!
Omöjligt att veta då tyvärr. Så ledsen för din skull.
Hoppas han ångrar sig och kommer krypande, då kan han få en stilettpiercing genom kinden.
Sophix

Amanda sa...

Men vad i HELVETE?!?!? Fy fan vad du är ovärd det här, jag dör. Gå ut så mycket du kan nu, bli full, få komplimanger och ligg med andra bandmedlemmar. Eller sms:a han från förut. Fy fan vad Martin ska få ångra sig nu.

<3

Amanda sa...

Fartin får han heta från och med nu.

Världens Bästa Flickvän sa...

Usch, vad ont det gjorde att läsa det här. Bedrag är vidrigt. Bara så: vidrigt. Att han dessutom tyckte att det var spännande att vara otrogen, och inte på något sätt visat signaler på dåligt samvete eller tveksamhet inför er relation känns fruktansvärt. Man vill ju kunna "lukta" sådant. Lita på att otrohet alltid märks, och att om man känner sig trygg så kan man också vara det.

Stackars stackars dig. Hoppas att du träffar en ny och mycket bättre fortare än du hunnit tänka "hatar alla män".

inte nu kanske sen sa...

jag lovar dig att du klarar dig ur det här tids nog. tills dess får vi supa och gråta och hata. <3

SARA sa...

Nä men fy faaaaan!

BABE! Åh mitt hjärta krampar. SÅ sjukt jävla svinigt gjort, att han liksom hade mage att fucka upp dig så.

Är ledsen för din skull. Men du, du kommer att komma igen och då jävlar ska den där Martin få se på fan till lyckad och lycklig människa. Du är SÅÅÅÅ värd något annat, något bättre, I'm tellin' ya.

Bästa hämnden: bli lycklig med någon annan. (För mig tog det fyra år bara, höhö, men nu jävlar, nu är jag on top. OCH, det var fett värt det.)

anna sa...

Förjävla överjävligt gjort. USCH!
Kramar till dig.

Myror och mjölk sa...

tack.