söndag 27 mars 2011

Ny utveckling II

Saker jag hunnit göra sedan jag senast skrev här:

* Ångestköpt minst tio fula plagg.

* Flyttat till Skärmarbrink, sett Peter, gömt mig bakom pappa.

* Dejtat någon ny.

* Blivit ihop med Martin.

* Alienerat cirka alla vänner på grund av fucked up i huvudet.

* Drabbats av extremsjukdom. Skulle ha fest hemma hos mig i fredags för några på jobbet och kände då hur min kropp långsamt resignerade inför alla hals-, huvud-, och kroppsbakterier som invaderat mig. Folket blev fullare och fullare, och jag funderade på om det var okej om jag gick och lade mig i sängen som stod i samma rum. Sedan har jag bara blivit sjukare by the minute.

Dessa två senaste veckor hade varit bra teve.

2 kommentarer:

anna sa...

Va?!? NÄMEN?!?! Applåder och jubel!!! (Krya på dig förresten)

Myror och mjölk sa...

jag vet, total shocker!

tack!! du skrev så fint också när det... inte gick bra.