tisdag 8 mars 2011

Sweetness

Jag tror att jag var inne i vilorummet minst åtta gånger och grät i går. En gång vid skrivbordet. En gång vid en hotelltoalett, och så klev någon in i båset bredvid och började bajsa. Det här är ju inte lätt. Vet inte om det har framkommit här men jag var/är helt förlorad i honom. En sådan fantastisk människa. Killen som gjorde fanvideon till Animal Collective på Youtube som jag hade kollat på tusen gånger innan jag ens kände honom. Och OMG, rolig? Hur många killar har jag träffat som kunnat leverera på den fronten? Ej så många. Man tänker alltid: ”Jag kommer aldrig träffa någon lika bra” men eh, a. Det är på riktigt denna gång. Ingen kommer ha lika bra skägg, lika fina t-shirts eller lika långa ögonfransar.

7 kommentarer:

Znai sa...

Men vad hände? :(:(:(

Världens Bästa Flickvän sa...

Jodå. Du kommer att träffa en ny, en som är minst lika fin. Till och med finare. Även om det inte känns så just nu. Livet funkar så - är min erfarenhet. Värme.

inte nu kanske sen sa...

Och honey, även fast han har fantastiska egenskaper som du tycker om betyder det inte att han är en fantastisk person. I detta fallet - inte. Han lät dig bli helt förlorad i honom. Du förtjänar så mycket bättre. <3

SARA sa...

Åh baby. Fan också.

<3

Myror och mjölk sa...

tack ni.

M sa...

kanske litet tips, inte skriva mer om gråt etc när el snubbo läser? eller?

myror sa...

m: kanske inte rätt tillfälle att vara en dryg fitta? also: tror faktiskt inte han läser längre pga dåligt samvete.