fredag 11 mars 2011

power

okej, det allra värsta är att somna till på kvällen, och sedan vakna och sakta men panikartat börja minnas att det har tagit slut. men trots det känner jag mig oväntat stark. hoppas att det håller i sig.

måndagen = gråta, känna att livet är värdelöst, att jag aldrig kommer bli lycklig igen.

tisdag = känna mig bättre. freaka ur och gråta på natten när jag ser att han lagt till någon tjej.

onsdag = klump i magen, må illa men inte gråta. fråga ut om tjej, dricka vin, ha sex, stryka honom på kinden igen.

torsdag: vara mindre ledsen, ha kontakt, skratta lite på kontoret.

fredag: vara stundtals glad, fundera på att bli full och gå ut snart.

jag förväntar mig en backlash. när som verkligen helst. den kommer nog i... helgen, så fort jag har flyttat och hinner tänka. men i'm surviving. i was drinkin' earlier, now i'm driving. where the bad bitches, huh? where ya hidin'? i got the power to make your life so excited.

1 kommentar:

MALIN sa...

Det är sjukt (nåja) att aktiv = okej med tillvaron
Ensam framför dålig tv = sakna så att man tror att där inte finns någon morgondag. Jag undrar vad Freud skulle säga.