onsdag 4 april 2012

Svägerskan

Brukar fortfarande gå in och kolla min systers före detta sambos Facebook. Statusar i stil med denna:

"kul att få reda på när man vaknade upp i morse att man va anmäld för våld mot tjänsteman:(förstår mig inte på dagens samhälle det är väll en naturlig reaktion att man försöker ta sig loss när man blir på hoppad o ner dragen i backen bakifrån......så jävla sjukt"

Samt det faktum att han varje kväll postar ett inbäddat porrklipp... Kan inte hon omyndigförklaras? Mina föräldrar har ärligt talat inte gjort ett bra jobb med att sätta ned foten så det är kanske dags för mig att kliva in? Nu är hon ju inte ihop med denna längre. Men medan hon dejtar dessa psychon är det alltid bara jag som säger att de nog eventuellt inte är så bra/friska. Mina föräldrar är alltid så välkomnande och förlåtande medan jag framställs som en missunnsam avundsjuk nucka.

Okej, hon är vuxen och jag har eventuellt inte med detta att göra men WTF!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dags att du kliver in!!!

/sophixmix