måndag 7 juli 2014

Ditt ex

Jag får en sådan sjuk ångest av att läsa om hur Niotillfem träffade sitt ex OCH hans nya tjej på ett bröllop nyligen. Den där vidriga Vinden och hur allt tycks gå så jävla bra för honom. Han har en snygg frisyr och en rik familj men behöver det verkligen leda till modellflickvän, boende i LA och lyxiga resor?

Undrar dock varför jag får ångest. Jag skulle själv inte bry mig särskilt mycket om jag träffade något eget ex flickvän (NOWADAYS). Okej, om min senaste kille hade en ny tjej (mycket troligt eftersom han livnär sig på dem, inte ekonomiskt men känslomässigt) skulle jag kanske få en impuls att varna henne. ("Han är förmodligen otrogen mot dig just nu och ingenting han har sagt är sant ;)") Beta-P:s tjej skulle behöva få veta att hans bacillskräck inte kommer gå över, den kommer bara bli värre, men med tanke på mina egna fobier (spyor, fiskar och höjder bland annat) känner jag i och för sig att alla har sitt, och det får man ha.

Dock: att träffa den där kvinnan som han blev ihop med strax/direkt efter att han gjorde slut med henne på ett mycket brutalt vis... Att Sandra faktiskt hälsade på henne är så vänligt och godhjärtat att jag blir alldeles besviken.


Inga kommentarer: