onsdag 16 juli 2014

På väg mot en Pandora-brud med klitta som en anabolakuk

Jag gjorde misstaget att ladda ned en cam-version av The fault in our stars. Det innebär alltså att någon kulturspridare suttit i en biosalong och spelat in det som visas på bioduken. Stort misstag, som sagt. Jag glömde bort publiken och trodde att alla deras ljud tillhörde filmen.

"Hostar hon nu? Har cancern kommit tillbaka?"

"Nu snyftar hon där i soffan, då han är död alltså."

Det bästa med filmen var att de spelade Bomfalleralla med Afasi & Filthy. Älskar den låten. Och påminns om hur mycket jag saknar att kolla på ZTV varje morgon och alla helger. Min musikkoll har blivit drastiskt sämre sedan Crossfade och Veckans hitvarning försvann. Mitt största musikögonblick är fortfarande när jag såg (och hörde) videon till Pass this on på Tryck till. Usch, vad dåligt livet har blivit sedan dess.




2 kommentarer:

amanda sa...

Myror, vad är det som händer? Saknar dig så på internet! Skriv nu, skriv.

Myror och mjölk sa...

Jag är tillbaka, Mandis! Men var är du?