fredag 27 november 2009

Victor Ström

Jag vaknade upp till en ganska bra nyhet här om dagen. Jag och Spung-Pelle har fått vår första gemensamma vän.

Jag vet sedan tidigare att vi har en gemensam fiende, eller, hans goda vän är min fiende, men det här känns större. Nu borde jag väl återuppta kontakten med min gamla klasskompis så att jag lär känna Spung-Pelle — och i förlängningen Spung-Melas. Sedan vill jag att Melas och jag blir ihop. Victor Ström (skriver skådespelarens namn både här och i rubriken för att sökoptimera, utifall att han skulle googla sig själv) är söt. Och Melas... är Melas. Jag är nog kvar i samma stadie som Petra är när hon först träffar honom. Jag har lite svårt att se igenom pretentiösa, osäkra människor. Jag känner mig bara underlägsen och attraherad. Och skulle vi träffas har jag redan en fördel framför Petra, för jag vet att Bach inte uttalas Basch.

Inga kommentarer: