onsdag 14 april 2010

Nein!



Fy fan vad livet är hemskt! Jag hinner dock inte grubbla mer på det, för nu jag ska ut på en surrealistisk promenad. Maja Lundgr3ns instruktioner lyder: var kritiskt paranoid. Jag kommer passa på att gå förbi Ica eftersom jag inte har orkat handla på länge. Men en sak vill jag säga om henne: vilken sympatisk människa! Och en engagerande lärare. Jag känner mig närmare henne än någonsin. Särskilt efter dagens sms: "Jag njuter inte ett dugg. Du har vanförställningar nu. Det är inte bra alls". Ingenting är bra alls. Men jag återkommer i kväll.

P.S. Det ovan var den snyggaste gråtbilden jag fick till. Det negativa med just den är att man kanske inte märker så väl att jag har gråtit. Kolla efter utsmetad ögonskugga.

En sak till. Jag är fortfarande inte särskilt frisk. Jag kommer aldrig mer att ta i ledstänger. Hellre dör jag om jag nu skulle råka halka i en trappa.

4 kommentarer:

strega sa...

Gråtdag varför? Av leda, sjukdom? Eller är det betapeter-relaterat?
Kram

Znai sa...

Åh nej, är det k... kr... kräksj.... va???

myror och mjölk sa...

strega: det handlade om människors förmåga att gå vidare. jag vill hellre att folk ska dö, eller visa sig vara sterila, än att de går vidare från mig. :'(

kram!

znai: om min granne hade haft högljudd kräkssjuka är det visserligen möjligt att jag hade gråtit. eller, det hade jag. men så är det inte! luckily! inget sådant hemskt!!

jag har dock tvingats inse att svält ologiskt nog gör en väldigt illamående. MEN MEN, jag har orkat fixa mat nu.

Znai sa...

Men stackars ändå! Och sabla folk att gå vidare >:(