torsdag 22 april 2010

Vilsen

Jag och Angelica. Vi gick ut i går. Efter mycket vin och pasta hemma hos henne gick vi till... ett ställe. Musiken var bäst, klientelet pest. Jag och Angelica var cougars där. Milf sans "I'd like to fuck". Jag betraktades naturligtvis som paria på ett ställe där de flesta fortfarande gick på Södra Latin. Sjuttonåringarna stirrade storögt och undrade om tant verkligen borde överanstränga sig så på dansgolvet. Vi gick rätt snart.

Men då drar vi till Spy bar då, tyckte jag. Där var egentligen ingen kö och vi betalade glatt 120 kronor i inträde. Tjugo i garderobsavgift också. Stora delar av stället verkade dock vara avstängda. Jag kände inte riktigt igen mig. Men där var Anton Abele! Milf - MUFare I'd like to fuck. Bara för att ha något att blogga om, mind you. Fast jag slopade det påtänkta raggningsförsöket när jag plötsligt såg Cimon göra entré. Faktumet att jag såg Cimon räckte för att jag ändå skulle kunna skriva ett riktigt långt inlägg när jag kom hem. Så himla cute! Han hade femton tjejer runt omkring sig, plus Shecity och fotografen som dejtade Michaela. Det var riktigt glamouröst. Jag såg till och med personer med glitter i urringningen. Classy ställe. Konstigt med musiken bara, att den påminde så exceptionellt mycket om den i Nyköping. Och att DeDe Lopez satt i en soffa därborta. Ja, och att de hade en diskret skylt i taket där det stod Laroy.

Det tyder på en enorm självdistans att jag berättar det här för er. Att jag:

1. Råkade gå till Laroy i stället för Spy bar.
2. Inte upptäckte misstaget förrän efter minst en timme.

När jag åkte därifrån sa taxichauffören att han bara var tvungen att fråga hur lång jag var. Då struntade jag i att ge honom någon dricks. Det tyder däremot kanske inte på en enorm självdistans.

9 kommentarer:

Angelica sa...

Men eftersom vi är bäst hade vi skoj ändå! Men imorgon då jävlar är vi tillbaka på våra vanligt jaktmarker! Då ska jag hitta en Milf (MAN i'd like to fuck) istället för en massa småpojkar jag inte vill peta det allra minsta på! PUSS

inte nu kanske sen sa...

baba och laroy på samma kväll? fab

myror sa...

angelica: ja och JA! minst trettio ska han vara, för att kompensera för förödmjukelserna i går. puss!

sara: vi borde ha valt något någonstans i mitten av de två ytterligheterna. men i morgon hidden cameras. synd att du ska på krunis!

SARA sa...

men vaddå, hänger vi inte alla på strand imorgon? jag gör det i alla fall!


p.s. din spyan(/-laroy)grej, urkul!

myror sa...

s: inte för att hönga ut angelica på något sätt men HON HATAR KRUNIS! så det blir omöjligt. sedan gillar jag förstås hidden cameras kind of alot. hoppas bara att inte bokstavligen alla är på strand i kväll!

SARA sa...

haha! jag hör ju till den hippa grupp går gratis på krunegård, så då kan man lika gärna gå förbi. sen spelar kompisar skivor i strands matsal så därför lite mer pepp på att hänga där hela kvällen. och ja, jag tror att ALLA kommer att vara där. kom dit efter konserten?

myror sa...

jag blir sugen, trots att jag tillhör gruppen som betalar 120 för att komma in på laroy! hoppas vi ses!!

Angelica sa...

Hahaha, jag är ju dock inte flitig användare av ordet HATAR som vissa andra :P Men jag kan sträcka mig till att jag inte lyssnar på Krunegård för att det jag hört låter rätt skit :P Det mesta jag hört har dock var på På spåret haha

SARA sa...

felicia: men jaaaa! jag skickar mitt telefonnummer på face!

angelica: haha! prova att lyssna på "samma nätter", gärna om du är lite trasig. den går rakt in, åtminstone på mig.