söndag 18 april 2010

Ute

När jag ser bilderna i inlägget nedan blir jag så ledsen. Jag påminns om att jag en gång, för bara några dagar sedan, hade en normal lugg. Nu är den onormal och svinkort och fucking ugly.

I går var jag på Debaser med Sara. Hitindienivån på det stället resulterade i att jag inte kan gå i dag. Min höft, min rygg, ja allt, värker. Värst är det när jag hostar. Ska det vara så?

Eftersom jag nyligen har fått min systers gamla mobil ville jag gärna testa kameran på den! Så här blev alla gårdagens bilder:





Jag är väl inte något tekniskt geni.

Har egentligen tusen saker att säga men innan jag somnar måste jag diska, tillaga en köttfärslimpa, duscha, skriva en novell, ha ångest över allt jag missat i skolan och gå upp efter tre timmars sömn för att ha essäintroduktion. Tschüss!

2 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

HAHAHAHA har missat det här inlägget. din video är fantastisk! du anar inte hur mycket jag skrattar nu. tack GULLE! så himla fin och bra är du!

inte nu kanske sen sa...

du låter så uppgiven!