söndag 18 april 2010

Stalker-list

Nu måste jag undra en sak här, trots att köttfärslimpan fortfarande inte är påbörjad. De sex vännerna som man ser på sin profilsida, vad betyder det om någon dyker upp där hela tiden? Jag har bara varit inne på denna persons sida sammanlagt tre gånger. Facebook har alltså ingen anledning att tro att jag behöver en snabbgenväg till honom. Däremot kanske Fb-crew vet något som jag inte vet. Typ att han är kär och kollar min profil tre gånger om dagen? Alltså, I wish. Någon får bara ta och bli kär i mig nu. En viss person sa i dag: "Du tycker ju mycket mer om mig än vad jag tycker om dig" och det sög faktiskt. Jag ska inte hänga ut personen i fråga men hans namn ger 8 poäng i Betapet. Och han själv är en 3-poängare. Men nu är vår lilla vänskap slut, och jag kanske har en Facebook-beundrare dårå.

Inga kommentarer: