söndag 13 juni 2010

I thought I'd come by

En sak som är bra med sommaren är att många ställen börjar ha gratis inträde ända till klockan tolv. I fredags lade jag noll kronor på att få höra Pass this on och Final fantasy spelas ute. Jag dog? Ropade till Anna på dansgolvet: "Du är transvestiten och jag är Olof! Nej, vi byter!". Honestly.





Inget slår Pass this on. Mitt stoltaste ögonblick är en gång på Ikea för många år sedan. Jag bar tröjan ovan och killen i kassan stirrade konstigt, och var så paff att han inte märkte att jag försökte få betala. Sedan bondade vi lyriskt över min tröja och det var världens bästa känsla. Fast sedan fick jag betala ändå.

En annan sak som hände var att några engelska journalister kom fram till oss. Som jag förstod det ville de att vi skulle ställa upp på en bild som skulle representera singelstockholm. Vi skulle stå tillsammans med en man. Jag tror jag vet varför de gick med så självklara steg mot mig, och det var för att jag bar ett leoparddiadem. Visste att det signalerade desperat cougar. Kommer inte använda det igen.

Inga kommentarer: