torsdag 17 juni 2010

Mama's been real real bad

När jag tittade på Spung för första gången noterade jag en bra låt. Den var morbid och hade mixats ihop med Prodigys Firestarter. Man kan med fördel ignorera videon när man lyssnar på detta klipp:



Senare insåg jag att det var en Eminem-cover. Och i dag fick jag veta att Bonnie & Clyde är en fortsättning på Kim (ursäkta den usla stavningen, it wasn't me):



KIM! Varför lyssnade jag på It's not right but it's okay med Whitney Houston i ett år när jag borde ha lyssnat på det här? "It's not right but it's okay. Close the door behind you, leave your key. I'd rather be alone than unhappy" versus "Don't you get it bitch, no one can hear you? Now shut the fuck up and get what's comin to you. You were supposed to love me. {*Kim choking*} NOW BLEED! BITCH BLEED! BLEED! BITCH BLEED! BLEED!"

Fast det är inte den delen jag gillar mest, det är i stället:


Inte för att försvara hustrumisshandel/mord men Gud vad jag känner för honom. "Oh my God, I'm crackin' up. Get a grip Marshall."

Ett tips, om man liksom jag är elva år efter.

4 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

ska sluta grina till beck och lyssna på kim igen.

älskar för övrigt att mina föräldrar lät mig dyrka eminem i högstadiet!

Myror och mjölk sa...

jag lyssnade på marilyn manson då. men usch, han är ju inte ÄKTA.

kan ej sluta skratta åt en bild jag fick upp i huvudet. en där du åker ut med t till skogen eftersom han ändå ska vara off-grid i helgen. ja, och sedan citerar du lite kim.

sara/kim sa...

*minns* *relaterar* OFF GRID, JÄVLA TÖNT.

myror/kim sa...

den fittyn! skönt med så otroligt ombytta roller efter sommaren 2010.