tisdag 1 juni 2010

Nice one!

7 maj

Andreas K1eerup: Det är alltså jag som är ett otroget svin, big time looser, det jävligaste man kan göra mot någon, jag har förstört för min flickvän och inte varit närvarande för min son.

V: Vad fan säger du? De va inte bra:-( Varför skriver du det här....inte bra, inte bra:-) Alla kan vi göra fel....man får gå vidare bara! Kram

A: Andreas,du finns i mina tankar,jag vet att du är en "skitfin" man med så många underbara sidor!Låt ingen trampa på dig,allra helst du själv!!♥ Kramar...

Andreas K1eerup: Ni är så jävla töntiga alla jävla ja sägare. Jag förstör en familj fattar ni inte det.

7 maj, några timmar efter det värsta kokainruset

Andreas K1eerup: Någon kapade mitt konto. Nu är det jag igen dock utan mobil

M: Haha jag misstänkte att det var nåt lurt. Skönt att du är du igen. :)

C: Det är inte klokt vad "trollen" håller på....Då fick jag en förklaring i.a.f...:)

31 maj

Andreas K1eerup is single.

Hyvens kille det där!

3 kommentarer:

meercat sa...

Åh det är så roligt! Ett riktigt kap. Om man med kap menar douchebag.

Myror och mjölk sa...

"jag har varit med om fem aborter." slår vad om att han utförde dem själv.

Anonym sa...

hahahahahaha!