söndag 20 februari 2011

Existensminimum

KILLPROBLEM.

4 kommentarer:

Amanda sa...

OMG fika i veckan!!!!! Säg dag! Jag kan när som helst efter typ 17, imorgon är dock chefen i Köpenhamn så då behöver jag inte låtsas vara upptagen utan kan gå tidigt om jag vill!

Jan sa...

Snälla söta du! 1) Kan du u-p-p-d-a-t-e-r-a - vi är många som lider här!?

och 2) (mycket viktigt) på din gamla blogg länkade du en gång till ett klipp från en australiensisk tv-serie som innehöll ett barn som föll ner hjälplöst på en gräsplan medan mammorna gick i bakgrunden med barnvagnar, och sedan på sjukhuset med en pappa som rusade in och då var hon död!?

Vad var det!!!!!!!!!!???????? Jag har letat som besatt på youtube, men om man inte känner till namnet på serien är det hopplöst. Hjälp!!! Jag måste visa det för en.

Tack jättesnälla på förhand.

Myror och mjölk sa...

Jan: men DEAR! fick lust att blogga mkt långt nu. ska göra det snart!

angående klippet så är det här: http://www.youtube.com/watch?v=84LaKXbkbCw. FAN vad sorgligt det är!

Jan sa...

Tusen tack x 2!!