tisdag 6 oktober 2009

Ursäkta mig

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på Devotionmagazine.se på sistone. Så illa kan det gå ibland, särskilt när man inte får betalt. I dag fick jag ett meddelande från Andreas (chefredaktören) där han undrade om jag "fortfarande lever". Jag svarade: "Jag gör det, men däremot inte min gammelfarmor. Hon dog förra veckan och det är därför jag har varit lite frånvarande. Förlåt så hemskt mycket!".

Tyvärr vågade jag inte fullfölja min lögn utan jag tillade sedan att jag skojade. För tre veckor sedan åkte morfar in till akuten med ett blödande magsår. Släkten var orolig och han fick ligga på sjukhuset i flera dygn. Varför anklagade ingen mig för att vara lat eller frånvarande då?

3 kommentarer:

Znai sa...

Du är frånvarande på mailen! *kastar sten i glashus*

stefanmedo sa...

hahaha, kollar just på senaste the office. skippa introt om du vill (youknowwatimeeean), men creed har sina 1/2 sekunds stunder ibland, och det här var en av hans bästa (han är bra överhuvudtaget, men han är som bäst i de här klippen, du förstår säkert vad jag menar)

Myror och mjölk sa...

znai: i kind of suck! förra lördagen skrev jag ett väldigt långt mejl till dig men mitt i hände någon (minns ej vad) som gjorde mig jättearg och sedan dess har det legat kvar som ett utkast. ska deala så fort mitt humör blivit lite bättre (det har fortfarande inte hämtat sig, trots att jag inte minns vad som gjorde mig irriterad). kram!

stefan: jesus christ, varför läste jag inte detta innan jag såg det!? trodde aldrig att the office skulle leverera spyexplosioner. man kan aldrig vara säker, håll alltid tummen på mute. nu vet jag det.

läste om creeds nudel-ögonblick men såg det förstås inte :).

aaah, curbs första avsnitt denna säsong var så bra att jag nästan grät av skratt. sedan dess har det dock blivit markant sämre. WHY?!