måndag 4 juli 2011

Jag SKULLE kunna vara mer nere/deprimerad än jag är

Anna: JAAAAA, DET BORDE DU!!!! Men då vet du att det bara är att sära nästa gång du får en liknande chans, för det kommer du få.
Felicia: www.x.se. Han till vänster. Han cirka knullar sin gitarr. Så hade han gjort med mig. Spread it från och med nu!
Anna: Så läcker. Bra attityd Felle. Med den kommer du långt.
Felicia: Fast usch, nu blir jag ledsen och tänker på Martin.
Anna: Tänk på X i stället, jag tycker han var snyggare än Martin. Får man säga så eller blir du ledsen?
Felicia: Jag blir asglad! Tycker du det på riktigt?
Anna: E JAAAAAAAAAAAAA
Felicia: E BRAAAAAAAAAAA. Du kanske inte ens tycker M ser bra ut?
Anna: Han ser ok ut. Men X ser BRAAAAA ut.
Felicia: Thnx! Jävla alla mina kompisar som sa att jag skulle satsa på Martin. Minns inte vilka de var. Men Sara och Angelica i alla fall!
Anna: Jag sa X :). Tror jag.


Inga kommentarer: