söndag 3 juli 2011

Relationshit



Hur kunde jag välja Martin framför personen ovan? Jag visste att Martin hade gått på dejt med någon han börjat ha kontakt med medan vi fortfarande träffades, jag kände starkt att jag inte kunde lita på att han inte skulle göra slut helt plötsligt igen. Och han i mejlet var verkligen fantastisk. Precis exakt alla egenskaper man kan önska. Han går säkert ned på sin tjej oftare än en gång per kvartal också.

Dock att det här mejlet kom 12 april. Jag tror jag och Martin blev ihop 17 mars... Han var så kall och en helt annan människa när han dumpade mig första gången, det gjorde mig osäker och jag anade nog att det kunde hända igen. Borde ha lyssnat på min magkänsla. Fast min magkänsla sa i och för sig allra mest att jag var kär i Martin, och det var ju sant.

När jag pratade med honom i tisdags sa han att han gått in för vår relation med 100 procent i mars. Men sedan när jag sa att jag ville vara kompis med den andra hade han tänkt: "Okej, jag vill inte sluta träffa henne, men då tar jag inte vår relation på så stort allvar från och med nu". Så det var med andra ord mitt fel att han började ha sex med en trettioårig överviktig präststuderande.

Hon ska dö förresten. Hatar den horan.

Men i alla fall, det känns lite bättre i dag!

Men: borde ha dumpat Martin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Faaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

inte den peter va..?