söndag 13 december 2009

Nervös väntan

Felicia: Är fortfarande eta i kön :D!
Peter: Va?
Felicia: Etta.
Petter: ...?
Felicia: Min fitta rankas fortfarande högst på Ratemypuss.com.
Felicia. HALLÅ! Lägenhetskön!!!

I morgon klockan tio beslutas det om jag får min lägenhet eller ej. Är livrädd att någon elak jävel med fler ködagar än jag ska kliva in vid nio och ta den ifrån mig. Jag har väntat nervöst ända sedan i torsdags. Please. Dear. God. Om jag nu ska plugga grammatik och textanalys i ett halvår så kan jag väl åtminstone få åka hem till Vasastan efteråt när jag känner mig självmordsbenägen?

4 kommentarer:

Znai sa...

Hahaha peter så långsam. Hur gick det då???

Myror och mjölk sa...

ja, det är han!

åh, lägenheten är min nu. skrev på kontraktet i går. sedan skulle jag gå och titta på den, men stockholm såg annorlunda ut i snöstorm så jag hittade inte. trots att jag varit där förut. alltså, jag känner mig så efterbliven att allt är nedsolkat av självhat just nu.

Znai sa...

Jag har bott i stockholm hela livet och jag hittar ingenstans. Jag är alltså efterblivnare än du. Orkar inte ens hata mig själv för det längre!

Znai sa...

...men alltså också yay för att du fick lägenheten!!