söndag 13 december 2009

Internetförsäkerhetsskull

Det beslutades i sista sekunden att en lågstadiekompis och en högstadiekompis skulle komma hem till mig i går. Eftersom Spotify skulle vara ett givet inslag ville jag för säkerhets skull besökssäkra min dator. Det går ut på att radera historiken över vilka hemsidor man har besökt, dubbelkolla vad man har för bilder på skrivbordet och se över de sparade sökorden på Google.

Här är de sökord jag eventuellt skulle skämmas över om mina gäster råkade se dem:

Annika Marklund
Bränna bort en bit av livmodertappen
Jane Timglas blogg
Vattengympa
Carola allsång blomma

Här är sökorden som antagligen skulle få mina gäster att gå hem:

Det luktar hora
Skunk ejakulation
Spermahink
Tiger Woods blasian

Har egentligen endast en bra bortförklaring till "skunk ejakulation"-sökningen. Men skriver jag ned den här kommer jag att framstå som en stalker i stället för som en tidelagsivrare. Vet inte vilket som är värst. Ni kan ju själva googla orden, för då kommer ni att förstå. Gör bara inte om mitt misstag att bildgoogla dem.

4 kommentarer:

B sa...

felicia, du är så jävla rolig.

Myror och mjölk sa...

tusen tack! jag har dock filat på något kul att säga om linda rosings namnval i flera dagar och har fortfarande inte lyckats kommentera det i din blogg.

men det kanske inte är mitt fel, utan namnet måste liksom stå för sig själv, okommenterat? det talar för sig själv på något sätt kanske.

ghaz sa...

lol, jag vet definitivt varför du sökt skunk ejakulation.

Myror och mjölk sa...

det gör du verkligen. klandra mig inte! min oskyldiga anledning var att jag ville se om du hade länkat till någon ny blogg. att jag visste vad du heter på skunk har jag dock ingen bra förklaring till.

det här blogginlägget hade jag för övrigt raderat i går om jag hade sett att du hittat min blogg då. pinigt!