tisdag 8 december 2009

"Åh, så spännande!"

17 kommentarer:

Sophix sa...

neeeej! fan vad tråkigt.
inte dö nu e du gullig.
stor PUSS!

Myror och mjölk sa...

jag kommer att välja livet, men mycket motvilligt. du vet, den här kursen innehåller gu11ö! sanserifer! grammatik! eventuellt till och med fucking arina!

men jag tänker åtminstone gå på uppropet och hoppas att någon betygspriviligerad tönt inte hittar till klassrummet i tid. JAG FÖRTJÄNAR ATT GÅ DÄR!

stor puss tillbaka!!

Znai sa...

Fan! Dö inte! Vet dock hur det känns. Min utbildning får mig att vilja dö. Kul att jag har ett och ett halvt år kvar. Men bra, gå på uppropet!

inte nu kanske sen sa...

södertörn är FITTOR!!!! jag blev struken! asså hatar dem! men vi söker igen nästa termin ju? och är bäst i världen osv.

kom du inte ens in på reserv? vad har du för snitt (om man får fråga)? undrar hur högt det är egentligen. puss puss puss!

ps, jag ska ladda ner spung ikväll förresten! enbart för att du rekomenderat det så varmt.
ps2, jag tyckte svenskan verkade helt okej ändå?

myror och mjölk sa...

znai: stackars oss! men hey, en dag kanske vi kan trösta varandra över en kopp te (som jag dricker bara för syns skull) i mondos cafeteria! peka ut vilka vi hatar allra mest i vår klass och så vidare... är redan inställd på att ogilla 80 procent av dem.

sara: jag visste ju egentligen redan att de var fittor. ändå sökte jag! så dumt.

jag är med i tre olika urvalsgrupper och är reserv nummer 8, 14 och... 73. är inte jättestolt över mitt högskoleprovsresultat (eftersom jag faktiskt kan komma på tusen legitima anledningar till att det borde ha blivit högre, jag hade bara otur) men det är 1.3. eftersom jag ändå kom in på jmm med det trodde jag att det skulle räcka. mina skolbetyg hamnade på 73:e plats, så de behöver jag nog inte redovisa :).

efter sommaren SKA det bli skrivkurs! för oss båda! samtidigt! på samma ställe!

jag blir extremt uppmuntrad av att du ska börja kolla på spung! du är den person jag har rekommenderat den för som jag tror kommer passa allra bäst för det. serien är som gjord för dig, har jag i alla fall fått för mig!

PUSS!

ps skönt att höra att kursen inte verkar helt usel. det jobbigaste med den är dock, har jag insett nu, att det finns en hel del gamla moment som jag redan har läst på jmm. lyckades visserligen aldrig lära mig indesign och ps, men det kan bli pinsamt när lärarna ser att jag "går om".

Znai sa...

Ja!!!! Äntligen nån att snacka skit om klasskamrater med!!! Och jag tycker också svenskan låter helt okej. Jag skulle gärna kunna indesign.

Anna sa...

Nää:( Men du flyttar till Sthlm iaf? Bara du flyttar hit så är jag glad! Filmen var mkt vacker, jag grät en skvätt till den sorgliga musiken!

SARA sa...

felicia love, södertörns jävla skitkurser förtjänar dig icke!

jag tänker mig att vi ska gå ut någon gång när du flyttat tillbaka till stan. vad tycks? säg ja! *bossy*

myror och mjölk sa...

s: jag har tänkt exakt samma sak! längtar!

Myror och mjölk sa...

obs! blev tvungen att radera en grej i en tidigare kommentar så här är den igen:

znai: let's make it happen! på riktigt!!!

anna: självklart! hade bokat en lägenhet i går om det inte var för att det bara fanns ställen i kollektiv och FLEMPAN. men i morgon kväll kommer nya objekt upp!

vad bra att du gillade filmen! fast jag undrar vad jmm skulle säga?

amanda sa...

fast alltså please, du är nummer åtta. jag är tjugonio! söker jobb i skärholmen imorgon, 4 real alltså.

myror och mjölk sa...

amanda: http://www.studieplatser.nu/search.asp?id=&text=&list=&grupp=%7CAlla&amne=&skola=6%7CS%F6dert%F6rns+h%F6gskola&kurs=on&heltid=1 här har du lediga studieplatser som till exempel södertörn har (om du vill läsa nåt lite halvtråkigt i ett halvår mest för studerandets skull, så som jag antagligen får göra nu).

puss!

inte nu kanske sen sa...

du, jag såg att radar magazine söker en kulturkrönikör (och kanske bloggare). tänkte på dig!
www.radarmagazine.com

Znai sa...

Okej!!

(och sök krönikörjobbet!)

Myror och mjölk sa...

sara: TACK! ska mejla dem och fråga om de fortfarande söker! puss! vad snäll du är!

jeanna sa...

Skitsnygg bild på dig, dock. Vi vet alla att detta är det viktigaste. Din lugg ser alldeles perfekt ut.

Myror och mjölk sa...

jeanna: tack my dear! om den alltid såg ut så skulle det inte göra mig ett dugg att jag antagligen måste läsa en riktig jävla skitkurs. men oftast är den... taggig och obekväm! :'(