söndag 27 december 2009

Dirty diaries

Nu gör jag en sak som jag föraktar mig själv för. Jag laddar ned en svensk (feministisk porr)film åt Peter, som inte vågar ta FRA-risken själv*. I utbyte laddar han ned The Rules of attraction (en amerikansk film från 2002 som ingen bryr sig om) och lovar att vi ska se på den nästa gång vi träffas.

Första gången han nämnde filmen uttalade han den dock "dirty diarrheas". Det i sig är inte konstigt, minns bara hur mycket jag irriterade mig på hans uttal av teveserien "Äntourage". Det underliga är att han vill se en film som han tror innehåller dirty diarrheas. Hoppas att han blir positivt överraskad.

* Fegisar förtjänar egentligen att betala för sin film.

2 kommentarer:

Sophix sa...

och du förtjänar att få tillbaka DIN Rules of...

skämmes... men snart är vi grannar å då kan du få den när som!

myror sa...

jag vägrar ta tillbaka den innan du har sett den! känns dock bra om jag hinner se om den innan du förstagångskollar för den kanske inte är lika bra nu som den var när jag var sjutton.

det där med var du bor! har du flyttat? för jag skickade julkort till en adress som kändes mycket osäker och som inte verkade ligga i hornstull. blame it on birthday.se om det inte kommer fram!! (det var ett fint kort.)