onsdag 10 mars 2010

Guldspaden

Jag mår inte bra. Jag är sjuk till och med. Och i måndags fick jag veta att senast i morgon ska vi ha lämnat in ett aktuellt och inspirerat reportage till läraren. Slacker - och halssjuk - som jag är kom snart idén om att ta upp ämnet chat roulette. Jag behöver inte lämna lägenheten och det blir dessutom väldigt svårt för läraren att kolla upp mina citat!

Problemet: Jag står inte ens ut med att bli fotad. Ändå ska nu jag alltså sitta i rörlig bild och eventuellt bli bortklickad flera gånger i rad. Kanske råka se ett mord, eller någon som spyr. Har chat roulette en mute-funktion? Skit samma, jag är ändå för sent ute för att kunna ändra ämne om så inte är fallet.

Oh my GOD.

4 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

ja, det har den!!! jag tror t.om att man kan inaktivera webbcam, men då kanske ditt reportage faller lite platt? våga chatta! dock med luva!

Myror och mjölk sa...

ljudet av men bilden på, så tänker jag börja! det kan sluta med endast textchat, eller med att jag flashar mig. ingen vet!!

inte nu kanske sen sa...

allra minst du. HE HE HE. nej men, åh, vill se texten snarast!! utgång på ffedag? typ medis? PUSS

Myror och mjölk sa...

det gick bra! eller, jag fick höra att jag var en BEACH, och en annan person sa "grooosseee" när han fick se mig. han skrev dock senare några andra ord som tydde på att han inte kunde engelska och att gross är något positivt i hans land.

angående fredag: ja!! mitt ställe eller ditt? puss!