tisdag 22 september 2009

So damn unpretty

I dag vann jag dessa fina gardiner på Tradera:

Dvd-skivan, som ger en uppskattning av storleken på blommorna, kommer tyvärr inte på köpet. Att det är just filmen Asyl som jag missar är extra tråkigt. Efter Liza Marklunds senaste lysande kolumn har jag längtat efter att hugga in på något som hon är involverad i. Särskilt som Annika är sjuk, igen. För lite Marklund i mitt liv just nu.

Trots att jag gick miste om Albi var jag ändå nöjd ett tag. De där färgerna tillsammans alltså, och för det sammanlagda priset 134 kronor — det är bra. Det enda som är dåligt är följande bild, som jag upptäckte efter att allt var klart:

Sjukt, sjukt fula gardiner. Och tydligen mina gardiner. Så här ser de ut när man använder kamerablixt, eller kanske helt enkelt när det inte är natt i rummet. Försäljaren bör inte förvänta sig många ++++++++++++++++++++++++++++++.

Inga kommentarer: