söndag 27 september 2009

Men Gud, håll käften:


Exempel på andra Facebook-statusar från samma person:

ska mysa med min fina dam hela dagen. Bio ikväll! :)

ska bjuda damen på morotsstroganoff och ris :)

hemma hos min snygging. matlagning och film vankas! :)

på landet med damen, vovven och hästarna. Frid i själen. :)

gillar min dam! :)

Det blir lite irriterande efter ett tag :). Och tydligen ska min syster presentera sin treveckorspojkvän för föräldrarna i kväll. Mamma dammsuger och jag planerar att stanna kvar inne på mitt rum. Jag har precis blivit dumpad, kunde hon inte ha väntat lite?! Själviskt.

7 kommentarer:

Sophix sa...

"Frid i själen. :)"
lägg av för faan!
du har för många paulo coelho-vänner säger jag.

Znai sa...

Det här med att kalla sin tjej för "damen" eller "flickan" eller "kärleken", det är en sjukdom, yes?

Myror och mjölk sa...

sophia: någon av dem måste blockeras. väljer nog den som dessutom skryter om alla sina deadlines, och så får jag stå ut med att höra om damen ett tag till. tills det tar slut.

znai: ach ja! undrar vad som är det bästa botemedlet, en länk till detta inlägg med tillhörande kommentarer kanske? get a grip!!!

ps när vi var vänner för flera år sedan brukade han alltid inleda med "tja tjejen". tillägnade det ett alldeles eget blogginlägg, minns jag.

Pelica sa...

Haha jag så vet vem det där är! Stör mig också på det, men på ett sätt förtjänar han att vara löjligt kär men vad fan han behöver ju inte "rub it in" på oss singlar...

Myror och mjölk sa...

det är mycket värdigare att vara löjligt kär utan att skrika ut det till resten av världen hela tiden. alltså, HUR många känner inte jag som brukade klaga på de som förhållandeskryter men sedan blir precis likadana när de finner en partner? rätt jävla irriterande! en liten tröst är att det oftast tar slut ganska snabbt. :)

Sophix sa...

bra val!

Myror och mjölk sa...

sophix: efter det du mejlade mig så är jag ännu mer säker på att det var rätt val!