onsdag 30 september 2009

Fyller i en liten enkät:


5 kommentarer:

Znai sa...

Haha, varför söker du dit då? Du kunde ju testa su ett tag? Fast känslorna kanske är desamma där. Oh dear, livet är ett sånt pleaste, som ordverifieringen skulle säga.

Sophix sa...

baaaaaah! det är nästan så jag tror att du satt ihop enkäten själv. var kan jag bättra på statistiken?

SARA sa...

älskar´t!

Myror och mjölk sa...

znai: därför att su inte har kreativt skrivande! men jag tar nog dessutom ut mitt jmm-hat på södertörn här. hatar inte skolan så mycket, bara utbildningen jag gick. det sämsta med skolan är att de har så stora fönster (blir varmt och ljust, ew!) och att den ligger i flemingsberg. kanske kommer vi att trivas tillsammans när det är vinter och allt prat om flash och etik (båda saker som jag är starkt emot) är bortglömda.

sophia och sara: jag vet att ni vet vad jag talar om!

tyvärr måste man få hem ett brev med en särskild kod för att få bidra med hatiska åsikter.

Znai sa...

Förut hade su nån form av skrivarkurs, vet inte om dom har kvar den. Men den krävde kanske att man hade gått svenska eller nåt innan, minns inte.

Idag i skolan hörde jag någon prata om journalistutbildningen på sh, dom sa: "jag har hört att sh har en JÄTTEbra journalistutbildning". Då tänkte jag på dig och ba:"Va? Det är inte vad MIN källa har sagt!". (i huvudet alltså, jag pratar inte med främlingar)

Ps. Jag hatar också min utbildning. Eller, inte själva ämnet men institutionen och de flesta lärarna, och så är jag rädd för mina klasskamrater.