söndag 20 september 2009

Min weekend

Jag är överväldigad av alla reaktioner på att jag börjar blogga igen, det är därför jag inte har skrivit något i dag.

Fredag, lördag och söndag har jag mest läst och liggdansat till Pussycat dolls. Det gör inte så mycket nu när jag ändå flyttar snart. Har dock, förutom musarm, fått uppleva stora ögonsmärtor på grund av för mycket tid framför datorskärmen. Veckans åtgärd får därför bli att försöka att titta lite mer på teven i stället (vars skärm är flera meter från ansiktet).

Jag känner att Myror och mjölk inte börjar bra. Förhoppningsvis händer någonting roligt i morgon, då ska jag titta på gardiner tillsammans med min mamma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag är jätteglad att du bloggar!

Myror och mjölk sa...

jag är jätteglad att du kommenterar! tack!!

Sophix sa...

jag hittade dig nu! här mailas vi och du säger inget om ny blogg- va?
lite förorättad men ändå glad
puss
/s

Myror och mjölk sa...

ah, här är varför: jag tog för givet att alla fortfarande gick in på min gamla blogg minst en gång om dagen och lätt och snabbt skulle hitta hit. hittills har jag dock haft femton besökare.

hade ju dessutom varit lite dålig karma att tipsa om min blogg i samma mejl som jag skriver om hur mycket jag hatar alla självpromotande SKRYTAPOR.

kyss!